Cherrystream – inteligentny system wspierający powstawanie gier umożliwiających interakcję pomiędzy streamerem, publicznością a środowiskiem gry.

Celem projektu Cherrystream jest opracowanie kompleksowego systemu do produkcji gier wideo, dzięki któremu będą one umożliwiać interakcję pomiędzy streamerem, publicznością oraz środowiskiem gry. W skład systemu wejdą trzy główne elementy:

  • SDK pozwalające deweloperom gier implementować Cherrystream w łatwy i bezawaryjny sposób
  • Aplikacje klienckie pozwalające streamerowi i publiczności na wzajemną komunikację
  • System wykorzystujący algorytmy maszynowego uczenia i pozwalający na udzielanie warunkowych donacji

2017

  • 01/02/2017Etap 1

    Development

    Pierwszy etap projektu polega na opracowaniu modułu maszynowego uczenia się systemu.

  • 01/08/2017Etap 2

    Development

    W drugim etapie zostanie opracowana część systemu odpowiedzialna za obsługę komunikacji z widzami streamerów.

  • 01/02/2018Etap 3

    Podczas trzeciego etapu powstaną aplikacje klienckie Cherrystream.

  • 01/11/2018Etap 4

    Czwarty etap zaowocuje stworzeniem SDK dla developerów chcących zaimplementować Cherrystream w swoich grach.

  • 23/11/2018Etap 5

    W trakcie piątego etapu zostanie stworzone środowisko testowe dla Cherrystream i developerów chcących implementować system.

  • 01/08/2019Etap 6

    W ostatniej części projektu system zostanie poddany testom.

Program Operacyjny Inteligentny Rozwój

fundusze ue logo ue flag

Dofinansowanie projektu z UE:

Wartość projektu 4.365.461,69
Dotacja 2.775.542,21